Els nostres vins blancs


Vivim dies de recolliment, de cuidar-nos i també de fer totes aquelles coses a les quals sovint no podem dedicar tot el temps que ens agradaria. Com per exemple obrir un bon vi i degustar-lo com cal. Avui us presentem els dos vins blancs de Bouquet d’Alella, dos sabors i dues essències que us faran companyia en qualsevol moment.

El Vi Blanc 2018 de Pansa Blanca i Garnatxa Blanca és un vi jove, fresc, afruitat i molt fàcil de prendre. Ideal per animar les trobades online amb amics i familiars, o per acompanyar-vos a la cuina mentre prepareu aquells àpats tan especials.

D’altra banda, si teniu ganes de fer-vos un homenatge a taula, el Bouquet d’Alella Blanc + , de Pansa Blanca i Garnatxa Blanca, serà el vostre millor aliat. Fermentat i envellit durant tres mesos en botes de roure, és un vi amb tocs fumats, untuós i llarg, ideal per maridar amb una gran varietat de plats. El nostre vi més gastronòmic!

Si necessiteu qualsevol dels nostres vins durant el confinament, només ens ho heu de dir i nosaltres us el farem arribar. Podeu encarregar la vostra comanda al correu electrònic bouquetda@bouquetdalella.com o bé per whatsapp o telèfon al 607833592.by email bouquetda@bouquetdalella.com or by whatsapp or phone at 607833592.

Search
Bouquet d'Alella
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.